חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אלי גבאי – פרופיל

מנכ"ל קבוצת גבאי

אלי גבאי הוא מנכ"ל קבוצת גבאי, הנחשבת לאחת מחברות הנדל"ן המובילות בישראל. מאז שביצע את העסקה הראשונה בתחום הנדל"ן בגיל 25 בלבד ועד היום, הוביל את הקבוצה להצלחות רבות ולמיצובה כחברת נדל"ן בכירה בתחום הייזום והבנייה בישראל.

אלי גבאי נולד ב-1982 באשקלון. כבר כשהיה ילד, היה מתלווה אל אביו שמשון, מייסד החברה, ונחשף מקרוב לעיסוק בנדל"ן, בחברה שכבר הגיעה להצלחה מסחרית. טבעי היה כי גם אלי ימצא עצמו בתחום – ואכן באמצע שנות ה-20 לחייו, ביצע עסקאות נדל"ן במסגרת קבוצת גבאי, הראשונה שבהן הייתה עסקת רכישה ב-2008 מול חברת אזורים.

תחת שרביט ניהולו של אלי גבאי, ממשיך דרכו של אביו, הקבוצה בונה בכל רחבי הארץ, מתמחה במתחמי מגורים ובפרויקטי בוטיק, מחזיקה בנכסים מניבים, חיה ונושמת נדל"ן – ובמיוחד את תחום ההתחדשות העירונית. 

אלי גבאי

החזון של אלי גבאי

אחד היתרונות העצומים של קבוצת גבאי בראשותו של אלי גבאי, הוא היותה One Stop Shop, מכיוון שהחברה מתפקדת הן כיזמית והן כחברה קבלנית הבונה את הפרויקט בפועל. מתוקף היותה בשני הכובעים, היא מנהלת כל פרויקט משלביו הראשונים ועד למסירת הדירות לרוכשים – כך שלדיירים יש כתובת אחת לאורך כל חיי העסקה.

חזונו של אלי גבאי עבור הקבוצה הוא להיות אחת מ-5 החברות המובילות בתחום הנדל"ן המניב והנדל"ן למגורים בישראל, במהלך השנים הקרובות.

פעילות והצלחות

גבאי, נשוי ואב לשלושה ילדים, מתגורר בתל אביב. לאורך השנים האחרונות, הוא הוביל מהלכים עסקיים שהביאו את קבוצת גבאי להצלחות. דוגמאות לכך הן רכישת הפעילות של צ. לנדאו ב-2015 ובהמשך הפיכת הקבוצה לבעלת גרעין השליטה ב"אנגל משאבים", חברת נדל"ן שבהמשך שמה שונה ל"גבאי מניבים ופיתוח", שעוסקת בנדל"ן בישראל ובעולם.

עדכונים אחרונים

נגישות